Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling betaald maar niet geleverd
Op 22 mei j.l. heb ik bij prolako een bestelling gedaan. Deze heb ik ook gelijk betaald. Tot op de da van vandaag heb ik nog niets ontvangen. Ik ben al 3 weken aan het mailen en bellen. Ik heb ook meerdere malen de voicemail ingesproken maar dhr Poortman laat maar niets van zich horen.
geen levering van bestelling, geen communicatie
Mijn bestelling van 7 november 2017, is betaald via overschrijving de dag zelf. Er is geen opvolging via e-mail. Ik heb getelefoneerd rond 10 november, toen werd mij verteld dat deze schoenen niet in stock waren en dat het even kon duren. Op 22 november heb ik gemaild om te laten weten dat niet reageren erg onprofessioneel is. Nog steeds geen reactie.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten