Meest recente klachten

J. K.
18/06/2019

Bestelling betaald maar niet geleverd

Op 22 mei j.l. heb ik bij prolako een bestelling gedaan. Deze heb ik ook gelijk betaald. Tot op de da van vandaag heb ik nog niets ontvangen. Ik ben al 3 weken aan het mailen en bellen. Ik heb ook meerdere malen de voicemail ingesproken maar dhr Poortman laat maar niets van zich horen.

Afgesloten
A. C.
27/11/2017

geen levering van bestelling, geen communicatie

Mijn bestelling van 7 november 2017, is betaald via overschrijving de dag zelf. Er is geen opvolging via e-mail. Ik heb getelefoneerd rond 10 november, toen werd mij verteld dat deze schoenen niet in stock waren en dat het even kon duren. Op 22 november heb ik gemaild om te laten weten dat niet reageren erg onprofessioneel is. Nog steeds geen reactie.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform