Terug

geen levering van bestelling, geen communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Prolako

27/11/2017

Mijn bestelling van 7 november 2017, is betaald via overschrijving de dag zelf. Er is geen opvolging via e-mail. Ik heb getelefoneerd rond 10 november, toen werd mij verteld dat deze schoenen niet in stock waren en dat het even kon duren. Op 22 november heb ik gemaild om te laten weten dat niet reageren erg onprofessioneel is. Nog steeds geen reactie.

Berichten (2)

Prolako

Naar: A. C.

27/11/2017

Geachte ,heb u reeds aangegeven dat deze boot momenteel niet op voorraad is.Eventueel andere schoen/boot aangeboden.Deze maat moet hier nog binnen komen.Zal u eerst het bedrag crediteren.Wanneer de boot binnenkomt, laat ik het u weten.Met vr grOp 27 november 2017 om 13:55 schreef

A. C.

Naar: Prolako

28/11/2017

Bedankt voor het terugstorten van het bedrag.Wel jammer dat ik eerst via test-aankoop moet passeren alvorens u écht in actie schiet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform