Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Slechte kwaliteit Drukwerk
Geachte mevrouw/heer, Ik bestelde op 7 november 2023 twee hekwerkbanners. Formaat: Bouwhekdoek (338 x 174 cm), Materiaal: PVC (frontlit, B1-brandvertragend), Druktechniek: Full color digitaal. Ik heb uiteindelijk mijn bestelling goed ontvangen. Echter heb ik vastgesteld dat de druk kwaliteit zeer slecht is. Dit laat echt de wensen over. De resolutie is zeer slecht. Ik snap niet dat Print deal zo iets durft af te leveren. Ik ben dan ook zeer zwaar teleurgesteld en vroeg of dit kostenloos kon worden recht gezet in de vorm van een nieuwe druk. Hier wenst men niet op in te gaan. Print deal zegt dat ze verantwoordelijk voor kwaliteit van druk, afwerking, verpakking en verzending. Maar we zijn niet verantwoordelijk voor het design dat wordt goedgekeurd en doorgezet. Met het design was niets fout, echter wel met de kwaliteit van de druk. Resolutie was niet goed. Dus ik vind dat ze hun verantwoordelijkheid moeten oppakken en deze fout moeten recht zetten of toch de zorgen voor een terugbetaling.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten