Terug

Slechte kwaliteit Drukwerk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. P.

Naar: Print Deal

10/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik bestelde op 7 november 2023 twee hekwerkbanners. Formaat: Bouwhekdoek (338 x 174 cm), Materiaal: PVC (frontlit, B1-brandvertragend), Druktechniek: Full color digitaal. Ik heb uiteindelijk mijn bestelling goed ontvangen. Echter heb ik vastgesteld dat de druk kwaliteit zeer slecht is. Dit laat echt de wensen over. De resolutie is zeer slecht. Ik snap niet dat Print deal zo iets durft af te leveren. Ik ben dan ook zeer zwaar teleurgesteld en vroeg of dit kostenloos kon worden recht gezet in de vorm van een nieuwe druk. Hier wenst men niet op in te gaan. Print deal zegt dat ze verantwoordelijk voor kwaliteit van druk, afwerking, verpakking en verzending. Maar we zijn niet verantwoordelijk voor het design dat wordt goedgekeurd en doorgezet. Met het design was niets fout, echter wel met de kwaliteit van de druk. Resolutie was niet goed. Dus ik vind dat ze hun verantwoordelijkheid moeten oppakken en deze fout moeten recht zetten of toch de zorgen voor een terugbetaling.

Berichten (2)

Print Deal

Naar: P. P.

10/07/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Vincent Verheyen (Prineal.be) 10 jul 2024 16:20 CEST Beste klant,Het spijt ons te horen dat je ervaring met onze services niet positief was. Echter, wanneer je akkoord geeft om je ontwerp op deze manier te laten produceren, controleren wij het bestand niet extra. Het is helaas jouw verantwoordelijkheid om een kwalitatief bestand aan te leveren.Je hebt de optie om voor €15 extra je bestanden te laten controleren door ons team, maar dit gebeurt niet automatisch.Vriendelijke groeten,Cordialement,Vincent VerheyenAllround medewerker customer service+32 800 82 299 Klachten 10 jul 2024 13:30 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌[4EJ0GV-WW5ML]

P. P.

Naar: Print Deal

10/07/2024

Beste Vincent, U duwt uw verantwoordelijkheid af en wijst deze naar mij terwijl ik bevestig kreeg van uw ontwerp design dat alles drukklaar was. Ik vind dit dus niet correct. Indien dit niet in orde was moet u dit op voorhand meedelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform