Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
besteld produkt nooit ontvangen
Beste, ik bestelde via de website 'primerra' op 21 november een autospeelbaan voor mijn zoon. Ik heb deze nooit onvangen. Al veel mailwissel gedaan met de support van de site maar krijg altijd dezelfde antwoorden. Ik heb de indruk dat dit een fake website is maar nogthans zie ik veel reclame op facebook en dergelijke. Bedankt alvast voor de moeite. mvgYves Anchou
Problemen met terug betaling
Beste, ik bestelde op 21 april 2022 twee hondenmanden die ik door reclame op facebook had gezien en zo werd doorgestuurd naar hun site. Op de foto zagen deze manden er heel stevig en degelijk uit dus vond ik de prijs die er bij stond heel reëel .Ik bestelde 2 hondenmanden. De site was een Belgische site en hun locatie ligt zelf in Antwerpen. Ik moest nog een heel eindje wachten voor ik mijn bestelling thuis kreeg. Vond dat wel heel verdacht voor een bedrijf die in Antwerpen zit. Maar ik kreeg de uitleg het onder baan. Bij uiteindelijke levering bleken de manden zelf samen geperst en alle lucht eruit gehaald voor zo klein mogelijk te maken. Bij het open doen van de eerste mand zag ik al onmiddellijk dit is niet wat ik op de foto zag. De mand was een vod. Viel zo in elkaar en van stevigheid was er niks te zien. Voor dat geld koop ik een veel betere mand. Toen heb ik op 7 mei 2022 een mail verzonden voor te kunnen terug sturen van de manden en mijn geld terug te krijgen. Op die mail kreeg ik als antwoord dat ze het jammer vonden en zo en dat ik 14 dagen de tijd had voor retour maar dat mijn specifiek product wel uit China komt en ik dus dit zelf naar China moet terug sturen. Maar uiteindelijk zeiden ze erbij dat ik track en trace code moest aanvragen dat ze het pakket konden opvragen plus dat ik de kosten van terug zenden zelf moest betalen en dat deze kosten wel hoog konden op lopen. Daarom gaven ze mij een andere oplossing om mijn kostbare tijd te besparen. Kreeg ik een terug betaling van 30% van mijn artikel en een bon van 15euro voor in hun shop. Ik mocht de manden houden. Ik ben niks met die manden en wil 100% mijn geld terug. Toen heb ik terug geantwoord met ik haal er test aankoop er anders even bij. Kreeg ik als tweede antwoord dat ze als laatste 50% van mijn kussens wouden terug betalen en ja terug die 15 Euro voor hun shop. Dus helaas neen voor ik. Ik heb opzoekingswerk gedaan en vond zelf de kussens terug via AliExpress aan een veel goedkopere prijs.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten