Terug

besteld produkt nooit ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: Primerra

15/01/2023

Beste, ik bestelde via de website 'primerra' op 21 november een autospeelbaan voor mijn zoon. Ik heb deze nooit onvangen. Al veel mailwissel gedaan met de support van de site maar krijg altijd dezelfde antwoorden. Ik heb de indruk dat dit een fake website is maar nogthans zie ik veel reclame op facebook en dergelijke. Bedankt alvast voor de moeite. mvgYves Anchou

Berichten (1)

Primerra

Naar: Y. A.

15/01/2023

Automatisch antwoord  : Hoi hoi Klachtenbox,   Eerst en vooral we hebben jouw bericht goed ontvangen!   We hebben een klein bedrijfje, maar we doen heel graag ons best om een fijne klantenervaring te geven. We proberen binnen de 48 uur te reageren op jouw bericht. Jouw ticketnummer is: 15020.   Ter info:  Heb je een vraag over de status van jouw bestelling? Volg de status van je pakket met je ordernummer of e-mailadres:  s:www.primerra.be/tools/bestelling Groetjes,   Sophie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform