Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 258
- Aantal klachten *
- 28
- Afgesloten klachten*
- 85%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
leveringsprobleem
Beste Ik bemerk sinds enige tijd dat de leveringen van post nl de wensen overlaat. Telkens ik online aankoop doe en het moet geleverd worden door post nl krijg ik steeds de melding dat het pakje retour werdt gestuurd. Telkens heeft post nl het zelfde weer dat het adres onjuist is. Bij adres controle zie ik geen fouten staan .
Gemiste levering
Beste, vandaag zaterdag 25 oktober om 13.01 uur heeft de bezorger van PostNL een "Gemist" briefje in de bus gestoken. Door het keukenraam zag ik de bezorger in zijn wagen stappen en heb oogcontact gehad maar toch is hij weggereden. Contact genomen met PostNL via niet-thuiscode KB55534212. Blijkbaar is het niet mogelijk contact te nemen met de bezorger. Ook het pakje op een later tijdstip leveren blijkt niet mogelijk - het moet zelf afgehaald worden in een PostNL - punt, in ons geval in Grimbergen. Ook het pakje naar de afzender retourneren en de levering opnieuw opstarten blijkt niet mogelijk. Mislukte levering thuis dus. Leo
niet leveren van pakket
Ik verwachte een aangekondigde levering van een pakket door postNL op 23oktober tussen 13h10en 15h10. Ik bleef de ganse dag thuis maar zag niemand. Ik kreeg op 24 oktober een bericht "Pakket gaat naar een PostNL-punt We bezorgen je pakket vandaag; De bezorger is onderweg naar PostNL-punt Laatste update 24 oktober om 8:44 uur" Verder hoorde ik niets meer en ging verschillende malen naar het vermelde PostNL-punt om te vragen of het reeds was toegekomen ( de laatste keer vroeg ik het om 17uur 55) maar ook zij hadden wel pakjes gekregen maar niet het mijne. Het was een iPhone17pro525GB die ik bestelde bij Telenet. Ik hoor niets meer en denk dus dat hij door de bediende van PostNL gestolen is. Wat moet ik doen?
Onmogelijk om leveringsvoorwaarden aan te passen
Via mail wordt me gevraagd om mijn leveringsvoorkeur aan te passen. Ik heb de PostNL app op mijn tablet staan en ben geregistreerd. Wanneer ik zoals gevraagd de voorkeur wil invoeren wordt me gevraagd om mijn identiteit te bewijzen door gebruik te maken van Itsme. Daar ik geen gebruik maak van dit systeem kan ik dus niet verder gaan. Ik ben niet akkoord dat PostNL me verplicht of toch wil verplichten om Itsme te gaan gebruiken.
Pakket verdwenen
Beste , Op 2/7/2025 verzend label gekocht om pakket aangetekend verzekerd naar UK op te sturen . Afgegeven in PostNL punt in mijn buurt , Dag later veranderde de status naar ‘uw pakket is ontvangen en wordt voorbereid op zijn reis naar UK’ Tot op vandaag is die status dezelfde . Massa telefoons , mails en 2 claims ingediend bij post nl zelf . Kreeg voorstel om schadevergoeding te aanvaarden van 180€ waar ik bezwaar tegen ingediend heb. Ik wil mijn pakket terug , er zit een paarden tuig lakleder in van 1550€ aangekochte waarde . Ik vermoed dat het gestolen werd door een medewerker van post nl , klacht neergelegd bij politie en copy daarvan met mijn opmerkingen aangetekend verzonden naar post nl , samen met kennisgeving dat ik PostNL in gebreke stel voor geleden schade . Wil het tuig volledig vergoed terug hebben, en nog liever mijn pakket terug + kost terug betaald krijgen van verzendlabel.
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten