Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem plaatsen rolluiken
Beste,het spijt mij Via deze weg te moeten contacteren,dit om mijn ontevredenheid uit te drukken over de vooruitgang van én de totaal afwezige communicatie terzake , daarom een gedateerde opsomming van wat er tot nu toe gebeurt is.1-22 okt.2021 ik aanvaard de offerte per mail .nadien opmerking luiken ter plaatse.2-22 januari 2021 ik breng u per mail op de hoogte dat de noodzakelijke voorbereidende door mijzelf uit te voeren beëindigd zijn.3- 02 februari 2021 gezien ik na tien dagen nog altijd geen reactie heb gehad op mijn mail neem ikzelf telefonisch met u contact op met de vraag of u mijn mail heeft ontvangen ,in datzelfde gesprek wordt de datum v.d. plaatsing rolluiken gepland op 18 februari 2021.4- 18 februari 2021 gezien ik niet woonachtig ben op het werfadres rijd ik dus om 5uur s'morgens naar het werfadres (75 km. )Om de werkmannen te ontvangen, groot is dan ook mijn teleurstelling dat er zich niemand aanbied,ik neem terug telefonisch contact met u op om te moeten aanhoren dat ik eigenlijk ingepland sta voor 25 februari 2021 maar wel o.v.b.5- 23 februari 2021 u neemt voor de eerste en enige keer zelf contact met mij op om te melden dat er zich een probleem voordoet met de kleur van de lamellen die ik niet standaard gekozen heb ( antraciet) en er bijgevolg niet tijdig kan geleverd worden.6- 03 maart 2021 omdat r alweer een week is voorbij gegaan neem ik terug telefonisch contact op met u om te vernemen dat er iemand zijn voet bezeerd heeft en er bijgevolg geen werkzaamheden kunnen uitgevoerd worden, dit zou inhouden dat uw bedrijf niet kan functioneren bij het uitvallen van slechts 1persoon .7- 11 maart 2021 alweer bel ik uzelf aan, er wordt gezegd dat jullie het net over mij hebben én dat er schot in de zaak moet komen,u zal mij contacteren op maandag 15 maart 2021 om die week de werken in te plannen .ook vermeld u hierbij dat de fabriek in Duitsland gesloten is geweest wegens Corona ( dat was niet belangrijk genoeg om mij in te lichten) meteen de 3e reden die wordt opgegeven waarom deze werken niet kunnen doorgaan.8- 23 maart 2021 omdat wij ondertussen al weer anderhalve week verder zijn zie ik uit pure frustratie maar 1 uitweg en dat is deze .Van ons wordt verwacht dat de dag na het bevestigen van de offerte een voorschot wordt gestort t.b.v. 40 % van de aankoopsom ( wat ook is gebeurd ) zonder dat daar klaarblijkelijk iets tegenover staat.Ik ben van mening dat als er obstakels rijzen die de planning v.d.werken saboteren het de plicht is v.d. aannemer om de opdrachtgever prompt en degelijk hierover te informeren.drie verschillende redenen opgegeven waarom de werken niet zouden kunnen doorgaan maken het totaalplaatje niet geloofwaardiger.Op 28 oktober 2020 dus een 5 tal maand geleden werd het voorschot betaald, het lijkt me een ruime tijdspanne om de benodigde materialen te bestellen.kan deze firma dit niet klaarspelen dan zou ik als ik u was de samenwerking herbekijken.Eerder nam ik Via deze weg contact op met u over deze kwestie,maar misschien met een verkeerd emailadres NL. Info@portalocker.be.Met ongv.dezelfde inhoud dus voor de laatste week van geen reactie geef ik u nog een beetje krediet.Met Hoogachting
Problemen plaatsing rolluiken
Beste,het spijt me dat ik u via deze weg moet contacteren dit om mijn ontevredenheid te uiten over de vooruitgang inzake het plaatsen van de rolluiken beschreven in offerte nr. 3390 van 26 oktober 2021 Ondanks dat de algemene bepalingen van uw bedrijf aangeven dat het niet verantwoordelijk te zijn voor levertermijnen denk ik dat een en ander toch anders kan.Daarom een een gedateerd overzicht van mijn frustratie.22 oktober 2020 : ik aanvaard de offerte per mail23 oktober 2020 betaling voorschot 40%30 oktober 2020 maatopname.22 januari 2021 ik breng u op de hoogte dat de noodzakelijke voorbereidende werkzaamheden door mijzelf uit te voeren beëindigd zijn ,dus nu volgens factuur 10 tot 15 dagen .02 februari 2021 : na 10 dagen telefoneer ik u om te informeren en er word afgesproken in te plannen op 18 februari 2021.18 februari 2021 :gezien wij niet woonachtig zijn op het werfadres rijd ik 75 km. Naar het werfadres om de werkmannen te kunnen ontvangen, gezien deze zich niet aandienen neem ik terug telefonisch contact op om Doodleuk te moeten aanhoren dat ik ingepland ben op 25 februari 2021 welliswaar OVB.23 februari 2021 :u belt mij voor de eerste en de enige keer zelf aan om te melden dat er een probleem is met de kleur van de lamellen in de fabriek.03 maart 2021 : gezien wij alweer 10dagen verder neem ik terug zelf contact op ,ik verneem dat er iemand zijn voet bezeerd heeft ,bijgevolg kunnen er geen werkzaamheden uitgevoerd worden,dit zou betekenen dat uw bedrijf niet kan functioneren bij het uitvallen van slechts 1 persoon.11maart 2021 :ik neem zelf terug contact op,ik krijg te horen dat jullie het net over mij hadden én er moet schot in de zaak komen,u zal mij contacteren op maandag 15 maart 2021 om de werkzaamheden in te plannen,ook word mij gemeld dat de fabriek in Duitsland gesloten is geweest wegens Corona, meteen de 3e reden die mij is opgegeven waarom de werkzaamheden niet zouden kunnen doorgaan.20 maart 2021 : heden,omdat we alwéér een week verder zijn zonder iets te horen probeer ik het dan maar via deze weg uit frustratie en dan vooral over de slechte communicatie.Ik voel mij aan het lijntje gehoudenIk ben van mening dat als er obstakels rijzen die de planning vd. Werkzaamheden in de war stuurt de opdrachtgever prompt ingelicht wordt.In de offerte wordt aangegeven dat na 10 tot 15 dagen de werken kunnen worden aangevat, vanaf mijn melding van de afronding van de voorbereidende werkzaamheden zijn we nu 2 maanden verder.Mijn Voorstel is om dit project prioriteit te geven en na te denken over een commerciële geste ,het staat u ook vrij om dit contract te ontbinden en mijn voorschot terug te storten Met achting,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten