Beste,het spijt me dat ik u via deze weg moet contacteren dit om mijn ontevredenheid te uiten over de vooruitgang inzake het plaatsen van de rolluiken beschreven in offerte nr. 3390 van 26 oktober 2021 Ondanks dat de algemene bepalingen van uw bedrijf aangeven dat het niet verantwoordelijk te zijn voor levertermijnen denk ik dat een en ander toch anders kan.Daarom een een gedateerd overzicht van mijn frustratie.22 oktober 2020 : ik aanvaard de offerte per mail23 oktober 2020 betaling voorschot 40%30 oktober 2020 maatopname.22 januari 2021 ik breng u op de hoogte dat de noodzakelijke voorbereidende werkzaamheden door mijzelf uit te voeren beëindigd zijn ,dus nu volgens factuur 10 tot 15 dagen .02 februari 2021 : na 10 dagen telefoneer ik u om te informeren en er word afgesproken in te plannen op 18 februari 2021.18 februari 2021 :gezien wij niet woonachtig zijn op het werfadres rijd ik 75 km. Naar het werfadres om de werkmannen te kunnen ontvangen, gezien deze zich niet aandienen neem ik terug telefonisch contact op om Doodleuk te moeten aanhoren dat ik ingepland ben op 25 februari 2021 welliswaar OVB.23 februari 2021 :u belt mij voor de eerste en de enige keer zelf aan om te melden dat er een probleem is met de kleur van de lamellen in de fabriek.03 maart 2021 : gezien wij alweer 10dagen verder neem ik terug zelf contact op ,ik verneem dat er iemand zijn voet bezeerd heeft ,bijgevolg kunnen er geen werkzaamheden uitgevoerd worden,dit zou betekenen dat uw bedrijf niet kan functioneren bij het uitvallen van slechts 1 persoon.11maart 2021 :ik neem zelf terug contact op,ik krijg te horen dat jullie het net over mij hadden én er moet schot in de zaak komen,u zal mij contacteren op maandag 15 maart 2021 om de werkzaamheden in te plannen,ook word mij gemeld dat de fabriek in Duitsland gesloten is geweest wegens Corona, meteen de 3e reden die mij is opgegeven waarom de werkzaamheden niet zouden kunnen doorgaan.20 maart 2021 : heden,omdat we alwéér een week verder zijn zonder iets te horen probeer ik het dan maar via deze weg uit frustratie en dan vooral over de slechte communicatie.Ik voel mij aan het lijntje gehoudenIk ben van mening dat als er obstakels rijzen die de planning vd. Werkzaamheden in de war stuurt de opdrachtgever prompt ingelicht wordt.In de offerte wordt aangegeven dat na 10 tot 15 dagen de werken kunnen worden aangevat, vanaf mijn melding van de afronding van de voorbereidende werkzaamheden zijn we nu 2 maanden verder.Mijn Voorstel is om dit project prioriteit te geven en na te denken over een commerciële geste ,het staat u ook vrij om dit contract te ontbinden en mijn voorschot terug te storten Met achting,