Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Plooi in zetel
Ik heb in november 2021 een nieuwe Polestar 2 (2021) aangekocht. In de passagierszetel is een plooi ontstaan.Ik heb dat aan Polestar laten weten en kreeg het volgende antwoord:Rimpelvorming het middelste zitkussen :Deze rimpels ontstaan wanneer u een beetje diagonaal in de stoel gaat zitten bij het instappen en vervolgens een zittende en draaiende beweging maakt op het kussen om naar een vooruitkijkende positie te gaan.Informeer de klant dat bij het innemen van een optimale zitpositie zich een klein beetje op te tillen en geen zittende draaiende beweging te maken.Ik vind dit niet OK en zeker niet wat je van een premium merk en een wagen in deze prijsklasse mag verwachten. Dergelijke plooivorming is niet acceptabel, zeker niet na slechts enkele maanden gebruik.Foto in bijlage.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten