Meest recente klachten

W. S.
9/05/2022

Plooi in zetel

Ik heb in november 2021 een nieuwe Polestar 2 (2021) aangekocht. In de passagierszetel is een plooi ontstaan.Ik heb dat aan Polestar laten weten en kreeg het volgende antwoord:Rimpelvorming het middelste zitkussen :Deze rimpels ontstaan wanneer u een beetje diagonaal in de stoel gaat zitten bij het instappen en vervolgens een zittende en draaiende beweging maakt op het kussen om naar een vooruitkijkende positie te gaan.Informeer de klant dat bij het innemen van een optimale zitpositie zich een klein beetje op te tillen en geen zittende draaiende beweging te maken.Ik vind dit niet OK en zeker niet wat je van een premium merk en een wagen in deze prijsklasse mag verwachten. Dergelijke plooivorming is niet acceptabel, zeker niet na slechts enkele maanden gebruik.Foto in bijlage.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform