Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 51
- Aantal klachten *
- 25
- Afgesloten klachten*
- 96%
- Antwoordratio*
- 2 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Weigering terugbetaling aangekocht artikel
Beste, Op 11/11/24 wilde ik een spelletje kopen via de online store van Playstation. Ik vergeleek het spel Gran Tourismo 7 deluxe edition €99.99 en de gewone versie van €79.99 na betaling en afrekening van mijn visa zag ik dat beide games aangerekend ware op mijn visa en deze per ongeluk allebij blijkbaar in mijn winkelwagen stonden zonder dat ik het opgemerkt had. Aangezien beide spellen eigenlijk dezelfde zijn maar enkel bij de deluxe versie je extra credits krijgt heb ik een aanvraag gedaan voor de terugbetaling van de normale versie van het spel omdat je uiteraard niets bent met 2x hetzelfde spelletje. Deze terugbetaling werd geweigerd omdat de bedenktijd van 14 dagen verlopen was. Naar mijn mening heeft dit niets met bedenktijd te maken Aangezien het om een vergissing gaat en het spel per ongeluk 2x aangekocht is geweest. In vind dit regelrechte diefstal en klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken. Kunnen jullie mij helpen met het terugvorderen van 1 spelletje Aangezien ik op mijn playstation niets ben met 2 defezelfde games. Ik voeg in bijlage enkele zaken toe ter bewijs.
Ongeautoriseerde betaling
Beste Er is een betaling van 39.99 euro van mijn Paypal afgegaan, na contactering van Playstation heb ik niemand aan de lijn gehad en via de chats stuurden ze me door. Hierna Paypal gecontacteerd, deze zeggen dat ze er niet tussenkomen en dit is tussen Playstation en mij. Van Paypal ook een contact e-mail gekregen van Playstation waarna ik hun dan driemaal heb gecontacteerd, maar geen reactie. Ik weet niet voor wat dit geld is afgegaan en niemand wilt me helpen.
PS4 weg geschonken
Beste, Begin september nam ik een nieuw abonnement. Bovenop een 2de abonnement, omdat jullie de mogelijkheid niet geven om GTA in hetzelfde gezin tegen elkaar te spelen. Daarvoor moet men een 2de duur abonnement afsluiten. De 2de playstation is weg geschonken, graag wil ik dus het abonnement die nog 2 maand geldig is terug betaald. Oorspronkelijk had ik gewoon de 2 abonnementen bij elkaar gevoegd zien worden, maar dit blijkt niet mogelijk. Ook een terugbetaling is niet mogelijk. Er is veel onmogelijk bij Playstation, het gebruik van de klant en de vreugde daaraan verbonden komen duidelijk op de 2de plaats. Op de eerste plaats staat geld, jammer dat jullie zo geldzuchtig zijn. Een volgend abonnement komt er niet meer, ik zal dezelfde zin toepassen als jullie bij een volgende betaling. Jammer maar ik kan je verder niet helpen. Tenzij jullie een inspanning kunnen doen naar mij, de klant dus ... Met teleurgestelde groeten, Youri V
Garantie probleem dualsense edge
Geachte mevrouw/heer, Op 23/01/2023 kocht ik via de playstation website de dualsense edge controller aan. Ik stel echter vast dat er stickdrift opgetreden is die het gebruik enorm moeilijk maakt. Online zijn er geen vervangmodules beschikbaar. Ik nam op 24/07/2024 contact met jullie op, want voor een of andere reden kan het enkel zo. Toen ik na een kort initieel contact doorverbonden werd was ik 40 minuten aan het wachten maar kreeg ik geen hulp. Toen ik het de volgende dag opnieuw probeerde ging het gelukkig wel maar werd ik nu drie keer doorgestuurd naar verschillende personen, waar een van de medewerkers probeerde te beweren dat er maar 1 jaar garantie is… Kwam ik terug bij de eerste persoon die ik aan de lijn had. Deze heeft me dan geholpen, gaf me een casenummer zoals hierboven meegegeven en beloofde me dat ze via mail contact zouden opnemen om me verder te helpen. Na enkele mails over en weer waar ze zeiden dat de dienst het druk had en ik meermaals vroeg hoe het nu eigenlijk zat kreeg ik na 10 dagen geen antwoord. Daarom nam ik opnieuw telefonisch met jullie contact op op 30/08/2024. De persoon waar ik nu contact me had gaf toe dat het inderdaad wel lang duurt en dat ze een reminder naar de dienst zou sturen en dat ik zeker de dag zelf nog een email van hen mocht verwachten. Zoals u kan raden is dit uiteraard niet gebeurt. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 06/09/2024 me een duidelijk antwoord te geven over wat jullie kunnen doen voor mij, of ik de volledige controller terugstuur of u me een vervangstick kunnen geven. Daar wil ik ook nog aan toevoegen dat het extreem verdacht is dat er nergens nog extra sticks beschikbaar zijn en dat jullie klantenbot op de website klanten aanraad sketchy third party websites te gebruiken om toch een vervangstick te kunnen krijgen. Ik zal zeker nooit meer direct via de playstation website iets kopen… Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Factuur met onverklaarbare toegevoegde kosten die al gedekt werden dmv PlayStation Store kaart
Geachte bemiddelaar, Op 09/07/2024 heb ik bij Kruidvat (filiaal Beringen) enkele PlayStation Store kaarten gekocht met valuta van 10 en 50 euro. Deze kaarten dienen om het bedrag toe te voegen aan mijn PlayStation Portemonee, waarna ik met deze waarde aankopen kan maken in de PlayStation Store (Oa voor Games en Supplementen). Mijn intentie was om met deze waarde 2 games te kopen namelijk Horizon Forbidden West en Skyrim anniversary edition upgrade. Ik heb de codes correct ingevuld, en vervolgens werdt de waarde van €60,- toegevoegd aan mijn portemonee zodanig ik de aankopen kon maken. Dit heb ik gedaan en de waarde werdt vanzelfsprekend onmiddellijk van mijn account gehaald dus is alles naar mijn mening correct en eerlijk verlopen. Echter krijg ik dezelfde avond een mail van mijn internetprovider (Telenet) waar ik een factuur dien te betalen van €184,34. Normaliter bedraagt mijn factuur +- €85,- en ik ben van de volste overtuiging dat wij deze maand géén extra kosten hebben gemaakt die de €100,- extra kunnen verklaren. Ik heb allicht per direct contact opgenomen met de klantendienst van Telenet, waar zij me vertelden dat ik toestemming heb gegeven via mijn iPhone dat PlayStation aankopen mag doorrekenen via Telenet Pay (een app verbonden aan mijn abonnement) Ze hebben dus bevestigd dat de €100,- te wijten was naar aankopen gemaakt via mijn PlayStation account, welke PlayStation dus hebben doorverrekend naar Telenet. Echter zijn er geen aankopen gemaakt buitenuit de 2 games, die dan betaald werden via de Playstationkaart aangekocht bij Kruidvat. Ik heb dus meer dan dubbel de prijs betaald voor de aankopen die ik gemaakt heb gezien de waarde van mijn PlayStation portemonee is afgehaald én er €100,- etra kosten werden aangerekend op mijn Telenet factuur. Ik heb onbevangen de factuur van 184,34 direct geboekt om problemen te vermijden maar ik vraag me nu wel af waar het is fout gegaan. Ik ben al jaar en dag klant bij Telenet, én bij PlayStation, waar er een duurzaam vertrouwen is opgebouwd dat nu wel geschonden is langst mijn kant. Ik zou graag een gedetailleerde factuur willen inkijken waar duidelijk in staat welke kosten er gemaakt zijn, en wat er gebeurd is met die €100,- die ik niet gebruikt heb, en een eventuele compensatie vragen ter herstellen van mijn vertrouwen. Ook wil ik graag weten hoe ik deze zaken toekomstgericht kan vermijden. Kan U mij hierbij assisteren, gezien ik deze zaak zo snel mogelijk uitgeklaard wil hebben. Ik voeg alle nodige bewijsmaterialen in bijlage. Ik laat deze brief opmaken door mijn tweelingbroer (Kenan François Helga Babayigit) daar ik niet de sociale capaciteiten heb om desbetreffend schrijven uit te voeren, en ikzelf lijd aan Neurofibremathose Type 1 met ten gevolge een motorische en mentale beperking. Ik dank U bij voorbaat. Met de meeste belangstelling verwacht ik een reactive Uwerzijds af. Met genegen groeten, Tariq Babayigit
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten