Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Valse info op website
Hallo, ik ontving via KBC een voucher voor een picknick. Heb gekozen voor doorkijkkerkje Borgloon, datum donderdag 24 maart zou deze geleverd worden daar in de buurt. Moest zelf gaan afhalen in Cosmocafe te St.Truiden. Maar het gaat over de samenstelling van de picknick : 1 broodje iets groter dan een pistolet voor 2 personen aub !!! Nu een opsomming van alles wat er NIET bij was terwijl de samenstelling beschreven is op de website van picknickpoint : geen kruidenbaguette, geen chocoladebroodjes/ croissantjes, geen duo van home made confituur en geen hoeveboter, geen yoghurt met fruit/granola, geen zachtgekookte eitjes. Eergisteren een mail verstuurd naar picknickpoint, maar geen antwoord natuurlijk. Sorry maar dit is valse info geven en pure oplichting. Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten