Terug

Valse info op website

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Picknickpoint

28/03/2022

Hallo, ik ontving via KBC een voucher voor een picknick. Heb gekozen voor doorkijkkerkje Borgloon, datum donderdag 24 maart zou deze geleverd worden daar in de buurt. Moest zelf gaan afhalen in Cosmocafe te St.Truiden. Maar het gaat over de samenstelling van de picknick : 1 broodje iets groter dan een pistolet voor 2 personen aub !!! Nu een opsomming van alles wat er NIET bij was terwijl de samenstelling beschreven is op de website van picknickpoint : geen kruidenbaguette, geen chocoladebroodjes/ croissantjes, geen duo van home made confituur en geen hoeveboter, geen yoghurt met fruit/granola, geen zachtgekookte eitjes. Eergisteren een mail verstuurd naar picknickpoint, maar geen antwoord natuurlijk. Sorry maar dit is valse info geven en pure oplichting. Mvg

Berichten (1)

Picknickpoint

Naar: L. V.

28/03/2022

Dag LucJammer te vernemen dat je picknick niet naar wens was. Ik denk dat je de inhoud bekeken hebt vanop onze reguliere website (www.picknickpoint.be ). Dat klopt echter niet! Voor de samenwerking met KBC is het de website kbc.picknickpoint.be die van toepassing is (zoals ook overal vermeld is -)) met ook een eigen aanbod. Voor dat van het Doorkijkkerkje in Borgloon vind je de inhoud hier . Uiteraard willen we graag dat je de beste picknickervaring hebt, daarom bieden we je graag een kortingscode van 20% te gebruiken op onze reguliere website (www.picknickpoint.be ). De kortingscode is picknick20.Met smakelijke groetenTobias van PicknickPointwww.picknickpoint.be Op 28 mrt. 2022, om 10:16 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform