Meest recente klachten

P. I.
19/10/2023

Retourneren binnen een proefperiode van 30 dagen

Goededag. Ik bestelde een telefoon Ulefone Power Armor 19T 12GB/256GB Zwart bij Bol, via partner Phoneclick.be. Ik heb hem slechts 5 dagen thuis gebruikt, hij is het huis niet uit geweest. Ik vond de telefoon te groot en heb hem daarom teruggestuurd. Ontvangen op 27/09, teruggestuurd op 02.10. Ik heb er foto's van gemaakt voordat ik het verzond. De telefoon was intact en zonder gebruikssporen. Ik vergat alleen de oplader in de doos te doen. Het partnerbedrijf wilde de testperiode van 30 dagen niet verstoren en stuurde de telefoon naar mij terug. Ze stuurden me foto's van de bekraste telefoon. Toen de telefoon bij mij was, was deze niet beschadigd, zoals je kunt zien op de foto's die ik heb gemaakt. Ik heb een klacht ingediend bij het callcenter van Ball, maar zij hebben mij op geen enkele manier geholpen, ook al zeiden ze dat ze de zaak zouden onderzoeken.

Afgesloten
S. G.
29/11/2019

misleidende en frauduleuze reclame

Beste,Zoals u wellicht weet zijn er komende dagen kortingen met de black friday acties. Nu kreeg ik gisteren via popup venster reclame over telefoons van phoneclick.be ... Ik heb dus via deze advertentie besteld. Betaald. Nu krijg ik nog geen 8u later een mail van dit bedrijf dat mijn bestlling is geannuleerd en ze mij uit nodigen om andere bestelling te plaatsen. Ik ga naar hetzelfde product. Deze is dus 8u later 7 tot 8 maal duurder. Ik heb hen terug gemaild dat ik toch graag de bestelling wil ontvangen. Ik heb al verschillende redenen terug gekregen ondertussen. Voorraad is op, IT fout, persoon die over de prijzen gaat heeft fout gemaakt, ... Ben het dus beu nu.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform