Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Nog steeds geen levering.bestelling 19/12/2023zou binnen 5 dagen geleverd worden.3
Beste,ik bestelde een hondenspeelgoed voor de hond.2 stuks en kreeg je 1 gratis..besteld op 19/12/2023 en zou 3-5 dagen duren.nu 6 Jan 2024 nog steeds niks ontvangen.heb gelezen dat er meerder problemen zijn met de leveringen.wanneer de levering dus niet gebeurt,zou ik direct mijn geld willen terugkrijgen .je hebt tegenwoordig zoveel problemen,zodat ik minder online ga bestellen of achteraf ga betalen.de prijs was 33.90 euro
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten