Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

R. C.
19/08/2024

ongeldige boete

Korte beschrijving van uw probleem Boete ontvangen van parking brussels in Schaarbeek op mijn nummerplaat. Ik was echter die dag aan het werk in het AZ Sint-Jan te Brugge waar mijn auto de ganse dag daar op de parking heeft gestaan. Hier heb ik ook bewijs van. Ik heb hen gecontacteerd en na het vermelden dat ik hiermee naar de politie ging gaan haakten ze in.

Opgelost
W. W.
23/07/2024

parkeerretributie

Beste, Ik heb een parkeerretributie in de bus gekregen voor verkeerd parkeren in Koekelberg terwijl ik die dag aan het werk was thuis in Kruisem. Ik kom trouwens nooit met de wagen in Brussel, daarvoor ga ik met de trein. Ik vind het dan ook frappant dat ik een brief in de bus krijg. De nummerplaat klopt wel maar verder staan er geen gegevens van mijn wagen in. Ik denk dat het een fout betreft en weiger dan ook te betalen. Een nummerplaat is makkelijk gedupliceerd natuurlijk. Ik kan echter weining bewijs leveren dat ik die dag van 8/07/24 thuis aan het werken was behalve mijn werkschema Het nummer van de retributie is = 600149562791 In mijn bijgevoegd werkschema kunt u zien dat ik desbreffende dag thuis aan het werk was, die dag staat in het groen en dat wil zeggen dat wij thuiswerken, dit kan u navragen bij mijn werkgever zijnde Opgroeien Regie

Afgesloten
S. E.
10/03/2023

Betwisting Parkeerretributie

Beste,Op 7 februari parkeerde ik in Brussel (Schaarbeek) en ben een ticketje gaan halen. Echter bij de 1ste automaat werd het systeem afgebroken op het moment dat men naar de betalingpoging wil gaan. Dan ben ik naar een andere, iets verdere, 2de automaat gewandeld en heb daar hetzelfde voor gehad. Tot slot probeerde ik nog een 3de parkeerautomaat, maar daar stond reeds een vermelding buiten dienst op. Ik heb dan daarvan een foto genomen en terug naar mijn auto gewandeld om deze op de parking van de VRT te zetten. In de tijd dat ik bij de 3de parkeermeter stond en tegen dat ik terug aan de auto was heeft men mij op de bon gezwierd. De verwittiging kreeg ik pas een maand later in de brievenbus die zogezegd al een herinnering was. Het was de eerste keer dat ik dus hierover werd ingelicht. Ik heb de boete dan ook betwist met bovenvermelde uitleg en heb een bewijs meegegeven dat de automaten niet werkten. Zij zeggen nu dat ik sowieso mijn blauwe kaart moest leggen als de meters niet werken. Echter kan ik moeilijk een blauwe kaart leggen als ik met de automaten bezig ben of van de de 3de automaat die ik probeer naar mijn wagen wandel! Uit goede wil, wil ik een ticket aanschaffen, maar door hun niet werkende systemen kon dit gewoonweg niet. Ik heb mijn auto uiteindelijk verplaatst, dus vind ik niet dat ik in fout ben.Er legt toch niemand een blauwe kaart van zodra hij geparkeerd is en even een ticket wil gaan aanschaffen?

Afgesloten
M. F.
12/07/2022

parkeerboete

beste,ik was compleet verbaasd over in boete die ik de 11 juli in mijn brievenbus aantrof ..daar ik zogezegd in schaerbeek in brussel was ..ben er nooit geweest zou ook niet weten wat ik er moet gaan doen.wat mij opviel is dat de ingegeven nummerplaat niet klopt heb in andere plaat hoe komen deze mensen erbij om zoiets te doen ..ben helemaal niet van plan om dat te betalen want heb de indruk dat zij mensen oplichten andere woorden heb ik er niet voor..zo kan ik mij eigen ook verrijken om andere in de problemen te brengen dit zou echt gestraft moeten worden ,dit kan toch niet als iedereen zo gaat doen ..ben nooit in brussel geweest moet daar niet zijn wil er trouwens niet eens komen ..dank je hoop op in antwoord van jullie

Opgelost
S. S.
20/03/2022

Onterechte boete Parking Brussels

Beste,Ik heb voor de 2de keer op een rij een onterechte parkeerboete gekregen. Ik ben nog nooit in Brussel geweest met mijn auto! De eerste boete dateert van 2 jaar geleden met mijn vorige nr plaat en een ander merk van auto. Nu heb ik ze op mijn nieuwe nr plaat en juiste merk. Bij de eerste klacht heb ik een mail verzonden met bewijzen en kreeg ik maanden later een mail terug dat het om een vergissing ging. Nu bij de 2de boete zie ik geen geldig emailadres staan en als ik naar het nr bel kom ik niet binnen. Dus negeer ik deze boete, maar de aanmaningen blijven komen....

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform