Terug

Onterechte boete Parking Brussels

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Parking Brussels Schaerbeek

20/03/2022

Beste,Ik heb voor de 2de keer op een rij een onterechte parkeerboete gekregen. Ik ben nog nooit in Brussel geweest met mijn auto! De eerste boete dateert van 2 jaar geleden met mijn vorige nr plaat en een ander merk van auto. Nu heb ik ze op mijn nieuwe nr plaat en juiste merk. Bij de eerste klacht heb ik een mail verzonden met bewijzen en kreeg ik maanden later een mail terug dat het om een vergissing ging. Nu bij de 2de boete zie ik geen geldig emailadres staan en als ik naar het nr bel kom ik niet binnen. Dus negeer ik deze boete, maar de aanmaningen blijven komen....

Berichten (1)

Parking Brussels Schaerbeek

Naar: S. S.

23/03/2022

Bruxelles, le 23 mars 2022Service ClientèleSMET SABINEBelgiqueRéférence 00317156Geachte ,Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en de nodige aandacht aan besteed. Bij verder nazicht blijkt dat er een fout is gebeurd bij het invoeren van de nummerplaat, waardoor u een parkeerretributie kreeg.De parkeerretributie werd geannuleerd. Onze excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken.We blijven tot uw dienst.Met vriendelijke groeten,YounesService Clientèleparking.brusselsRue de l'Hôpital, 311000 BruxellesTél +32 (0)2 563 39 00 N° vert 080035678 (gratuit)TVA 0833.260.781schaerbeek@parking.brusselswww.parking.brussels


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform