Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Boete verkregen toen ik gewoon aan een deur ging bellen om mijn zoon op te halen
Ik en mijn vader stonden naast mijn auto toen ik een boete kreeg bij het ophalen van mijn zoon. Ik belde en vroeg achter de video en foto´s als bewijs en kreeg te horen dat ik een mail naar molenbeek@parking.brussels moest sturen met een copy van mijn identiteitskaart en stuurde direct nadien de 14de juli en e-mail. Vandaag de dag kreeg ik terug een boete via mijn werkgever met 10euro d´er bovenop om te betalen + tot nu toe kreeg ik nog steeds geen antwoord op mijn email.
Onterechte parkeerretributie
Betreft parkeerretributie 600039630873mijn voertuig zou op 22/06/2021 om 12:41 geparkeerd hebben gestaan in Sint-kans-Molenbeek, Picardstraat.Dat is onmogelijk want op dat moment stond mijn wagen op de brug bij Midas Vilvoorde ter vervanging van schijfremmen en remblokken. In reeds 3 verstuurde mails vroeg ik1) deze retributie te annuleren2) mij een foto door te sturen van de betreffende vaststelling zodat ik de vergissing kan aantonen (andere wagen, ander merk, andere kleur) en bij eventuele fraude met nummerplaten een PV kan laten opstellen bij de politieNa aanmaning heb ik de retributie betaald om de kosten niet te laten oplopen, maar vraag ik de betaalde 25€ die ik ten onrechte heb betaald ASAP terug te storten op mijn rekening Op de 1ste mail kreeg ik op 02/07/2021 een noreply antwoord met mijn dossiernummer en de belofte dat zij mijn klacht zo snel mogelijk zouden behandelen. 14 dagen later kreeg ik een aanmaning tot betaling. Na meer dan 2 maanden nog geen reactie op mijn 3 mails.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten