Terug

Onterechte parkeerretributie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Parking Brussels Molenbeek

09/09/2021

Betreft parkeerretributie 600039630873mijn voertuig zou op 22/06/2021 om 12:41 geparkeerd hebben gestaan in Sint-kans-Molenbeek, Picardstraat.Dat is onmogelijk want op dat moment stond mijn wagen op de brug bij Midas Vilvoorde ter vervanging van schijfremmen en remblokken. In reeds 3 verstuurde mails vroeg ik1) deze retributie te annuleren2) mij een foto door te sturen van de betreffende vaststelling zodat ik de vergissing kan aantonen (andere wagen, ander merk, andere kleur) en bij eventuele fraude met nummerplaten een PV kan laten opstellen bij de politieNa aanmaning heb ik de retributie betaald om de kosten niet te laten oplopen, maar vraag ik de betaalde 25€ die ik ten onrechte heb betaald ASAP terug te storten op mijn rekening Op de 1ste mail kreeg ik op 02/07/2021 een noreply antwoord met mijn dossiernummer en de belofte dat zij mijn klacht zo snel mogelijk zouden behandelen. 14 dagen later kreeg ik een aanmaning tot betaling. Na meer dan 2 maanden nog geen reactie op mijn 3 mails.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform