Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Wegdoen van kleding
Ik breng voor een 4000 euro aan merkkledij naar Pardaf omte verkopen.Bij het aanmelden laat men mij een papier tekenen waarin staat dat ik mijn kleding moet komen terughalen indien niet verkocht en anders gaat het naar moeders voor moeders.Ik krijg geen copie van mijn getekend reglement mee naar huis zodat ik het ook thuis niet meer kan nalezen! Ik krijg enkel een kassa etiket zoals in de supermarkt waar in het kort mijn kleding op vermeld staat. Zonder uitleg erop wat eigenlijk ook dient gedaan te worden. Enkel een datum om mijn kleding te komen ophalen en ook niet hoelang ik tijd heb om deze te komen ophalen.Wegens ziekte bel ik 3 weken later dan de datum en ik krijg te horen dat al mijn kleding weg is er enkele stuks zijn verkocht! Ze hebben zelfs de moeite niet gedaan om me even op te bellen! Het was een winkelwaarde van 4000 euro, het betreft merk kledij en nieuwe kledij! Ik vond dit echt niet kunnen. Spijtig was hun antwoord U had maar vroeger moeten bellen! Alles is weg.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten