Terug

Wegdoen van kleding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Pardaf

31/12/2018

Ik breng voor een 4000 euro aan merkkledij naar Pardaf omte verkopen.Bij het aanmelden laat men mij een papier tekenen waarin staat dat ik mijn kleding moet komen terughalen indien niet verkocht en anders gaat het naar moeders voor moeders.Ik krijg geen copie van mijn getekend reglement mee naar huis zodat ik het ook thuis niet meer kan nalezen! Ik krijg enkel een kassa etiket zoals in de supermarkt waar in het kort mijn kleding op vermeld staat. Zonder uitleg erop wat eigenlijk ook dient gedaan te worden. Enkel een datum om mijn kleding te komen ophalen en ook niet hoelang ik tijd heb om deze te komen ophalen.Wegens ziekte bel ik 3 weken later dan de datum en ik krijg te horen dat al mijn kleding weg is er enkele stuks zijn verkocht! Ze hebben zelfs de moeite niet gedaan om me even op te bellen! Het was een winkelwaarde van 4000 euro, het betreft merk kledij en nieuwe kledij! Ik vond dit echt niet kunnen. Spijtig was hun antwoord U had maar vroeger moeten bellen! Alles is weg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform