Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
M'n denkt dat ik de verhuis heb afgeblazen, al dan niet vermeld op de email.
Beste,Ik nam Pardaens Verhuizingen om mijn verhuis in te plannen. Maar door verwijzing van een concurrentie en dat ze het goedkoper konden doen. Verder gaf ik aan dat mijn partner het andere bedrijf wou overwegen. Maar ik vermelde niets over annuleren. Hun interpretatie van de email was om annulatie vragen zo bleek. Maar hierbij had ik geen annulatie vermeld of bevestigd. Ze mailden mij over schadevergoeding, waarvan ik hen attent heb gemaakt over de regels van de COMMISSIE VOOR ONRECHTMATIGE BEDINGEN, maar bleek in de verkeerde keelgat te schieten bij een werknemer of de eaakvoerder.Waarvan hij mij dan bedreigde om geweld te gebruiken en me verrot te slaan. Omdat ik in hun ogen heb geannuleerd. Thans heb ik alle opnamens en mails als bewijs.
Meubels spoorloos na ophaling verhuisfirma
Beste,Op 31/03/18 trok mijn vriendin bij mij in en kwam firma Pardeans uit ninove haar volledige inboedel ophalen om tijdelijk in hun meubelopslag te bewaren. De werkuren werden cash afgerekend en bedroegen 730E incl/btw, dit was veel meer dan wat we zelf hadden uitgerekend, er werden plots verschillende supplementen gerekend. De factuur zou worden opgestuurd maar op heden hebben we deze nog niet ontvangen.Er zou contact worden opgenomen om de juiste maandelijkse prijs voor de opslag door te geven, de betalingsgegevens etc., ook dit is zonder gevolg gebleven.Elke poging om bij Pardeans binnen te geraken mislukt, ofwel nemen ze de telefoon niet op, ofwel gaan ze het nakijken en zogezegd terugbellen.Intussen 8 maand verder en nog steeds geen factuur en geen idee waar de inboedel is gebleven.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten