Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ontevreden met geleverde producten
Beste, ik kreeg half februari mijn bestelling aan van twee gepersonaliseerde sweaters met opgevulde tekening van twee verschillende foto's.Ik ben echter niet tevreden met de borduring. De kleuren komen niet overeen met de gevraagde tekening.Ik heb de tekeningen op voorhand via instagram doorgestuurd met de vraag of de borduring mogelijk was. Er werd aangegeven dat dit perfect kon. Op de website staat ook vermeld dat het ontwerp exact wordt gemaakt zoals de afbeelding van de klant, maar dat is hier absoluut niet het geval. Ik stuurde inmiddels als meermaals een email, contacteerde PANTR. via instagram en via het contactformulier op de website, allen zonder antwoord.Ik zou graag een volledige terugbetaling ontvangen, of een correctie van de gevraagde sweaters met de juiste borduring.
Verkeerde borduring
Beste, Ik bestelde bij pantr 2 hoodie’s. Dit bedrijf maakt zelf gepersonaliseerde borduringen op de truien. Nu stuurde ze mij 04/12 een foto op dat het klaar was om te verzenden met daarop de foto van de hoodie’s met de gepersonaliseerde druk er op. Ik zag dat dit niet goed gedaan was en dat er op mijn foto(een foto met mijn vriend en ik) een fout was in het borduurwerk. Ik sprak haar hier over aan en ze vertelde dat ze de verkeerde kleur had ingesteld en dat het verkeerd was gedrukt en dat ze dan maar allebei de truien zo had gemaakt (met een fout er in). Ik vertelde haar dat ik dit niet mooi vond en dat dit niet was wat ik had gevraagd. Dus ik zei haar dat ze dit opnieuw moest doen of dat ik mijn geld terug wou. Ook vertelde ik haar dat het haar verantwoordelijkheid is en dat ze daar maar voor moet opdraaien hierop antwoorde ze: “ Sorry hoor! Het zal dan wel langer duren. Normaal doe ik geen opgevulde truien en ik heb dat speciaal voor jou gedaan. Ook is het normaal extra bijbetalen voor een datum en dat heb ik ook weggelaten. De truien waren 2 uur werk en ik denk dat het wel menselijk is om een kleine fout eens te maken. Het valt ook gewoon meer op op foto dan het in het echt eruit ziet.” Ik vertelde haar nogmaals dat ik deze truien zo niet wou ontvangen en dat ze het zelf moet oplossen en dat ik er zelf voor wou vij betalen. Ik vertelde haar ook dat ik deze bestelling voor 24 december wou ontvangen. Ze zei dat dit niet ging lukken voor 24 december en dat ze gewoon die truien dat ze heeft gemaakt gaat opsturen en dat ik dan maar moet zien of het goed is of niet. het gaat over het hand van mijn vriend die ze in het bruin had gedaan ipv de kleur die ze gebruikt had voor derest van zijn gezicht. Eigelijk komen we dus geen stap verder maar ik zou graag willen dat zei haar verantwoordelijkheid neemt en dat ze die truien opnieuw maakt en zo snel mogelijk. Met vriendelijke groeten DDB
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten