Terug

Ontevreden met geleverde producten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: PANTR.

26/02/2024

Beste, ik kreeg half februari mijn bestelling aan van twee gepersonaliseerde sweaters met opgevulde tekening van twee verschillende foto's.Ik ben echter niet tevreden met de borduring. De kleuren komen niet overeen met de gevraagde tekening.Ik heb de tekeningen op voorhand via instagram doorgestuurd met de vraag of de borduring mogelijk was. Er werd aangegeven dat dit perfect kon. Op de website staat ook vermeld dat het ontwerp exact wordt gemaakt zoals de afbeelding van de klant, maar dat is hier absoluut niet het geval. Ik stuurde inmiddels als meermaals een email, contacteerde PANTR. via instagram en via het contactformulier op de website, allen zonder antwoord.Ik zou graag een volledige terugbetaling ontvangen, of een correctie van de gevraagde sweaters met de juiste borduring.

Berichten (1)

A. A.

Naar: PANTR.

07/03/2024

Beste,Ik nam ondertussen opnieuw contact op via instagram na reactie op mijn vorige email. De sweaters zouden hermaakt worden. Kan je deze bestelling aub opnieuw plaatsen?Alvast bedankt.Mvg,Annelies


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform