Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen door annuleren vakantie
Beste,Wij hadden met twee gezinnen een vakantiewoning gehuurd in de Ardennen voor de periode van 10 tot 17 april. We hebben van het verhuurkantoor een mail gekregen dat ze de vakantie annuleren en dat we een nieuwe periode mogen kiezen maar dit enkel nog dit jaar . Onze enige mogelijkheid ( omwille van schoolgaande kinderen en verlof dat vastligt ) is in augustus te gaan. Nu zijn de huisjes dan €300 duurder en zijn we verplicht om dat bedrag bij te betalen . Indien we beslissen om geen andere huurperiode te kiezen zijn we onze volledige som kwijt. Nu is mijn vraag of dit wel kan ? Kan het verhuurkantoor ons daartoe verplichten of moeten ze ons een voucher geven die een jaar geldig is ? Dan kunnen we eventueel volgend jaar in de Paasvakantie gaan .Alvast bedankt ! Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten