Terug

Problemen door annuleren vakantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Ourthe et somme

01/04/2020

Beste,Wij hadden met twee gezinnen een vakantiewoning gehuurd in de Ardennen voor de periode van 10 tot 17 april. We hebben van het verhuurkantoor een mail gekregen dat ze de vakantie annuleren en dat we een nieuwe periode mogen kiezen maar dit enkel nog dit jaar . Onze enige mogelijkheid ( omwille van schoolgaande kinderen en verlof dat vastligt ) is in augustus te gaan. Nu zijn de huisjes dan €300 duurder en zijn we verplicht om dat bedrag bij te betalen . Indien we beslissen om geen andere huurperiode te kiezen zijn we onze volledige som kwijt. Nu is mijn vraag of dit wel kan ? Kan het verhuurkantoor ons daartoe verplichten of moeten ze ons een voucher geven die een jaar geldig is ? Dan kunnen we eventueel volgend jaar in de Paasvakantie gaan .Alvast bedankt ! Mvg

Berichten (2)

Ourthe et somme

Naar: I. D.

07/04/2020

Geachte,Wij hebben onderstaande gasten reeds meermaals aangegeven welk de toepassingen zijn in dit geval.Kan u ons aangeven wat het standpunt van Test Aankoop is in deze zaak?Behoudens vergissing gelden volgende regels Wat de verblijfskosten betreft, gelden de algemene voorwaarden van het hotel. Bij sommige hotels kun je tot heel laat gratis annuleren, andere rekenen de eerste nacht aan in geval van een 'no show'. Heb je een grote korting gekregen omdat je heel vroeg geboekt hebt, dan kun je niet annuleren, om welke reden dan ook.Alvast bedankt voor uw reactie en vriendelijke groet,Kit Lejeunee klachtenbox@test-aankoop.be Envoyé mercredi 1 avril 2020 08:05À Ourthe et Somme Info Objet Klacht: Problemen door annuleren vakantie (CPTBE00861163-94)

I. D.

Naar: Ourthe et somme

07/04/2020

Geachte ,Bij onze reservatiebevestiging stuurde u in bijlage de Algemene voorwaarden ( zie bijlage ) . Daarin staat duidelijk dat er bij annulatie van jullie wij niet moeten bijbetalen indien we een andere periode kiezen . Wij hebben van jullie een mail gekregen om ons verblijf te annuleren inclusief nieuwe voorwaarden. Mijn vraag is dus of jullie de voorwaarden zomaar mogen veranderen en wij dus als klant geen enkel recht hebben. Wij hebben al gevraagd om ons dan een tegoedbon voor een jaar te geven omdat we dan volgend jaar met Pasen zouden komen maar dat willen jullie ook niet .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform