Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Nooit bevestiging ontvangen, wel geld van de rekening
Beste, op 15/2 bestelde ik via een zoekmachine vliegtuigtickets bij Otravo. Toen ik de bestelling afronden en betaalde kreeg ik een foutmelding. Ik heb nooit een bevestigingsmail ontvangen. Ik heb de firma in kwestie verschillende malen gecontacteerd via mail maar zonder resultaat. Ik heb nooit een teken van leven gekregen. De vliegtuigreis vindt plaats binnen 2 weken maar de kans dat ik daadwerkelijk tickets heb lijkt me zeer klein. Bij deze wil ik dan ook mijn geld terug...MvgHendrikx Tim
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten