Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Verkeerd product geleverd, en geen terugsturen/terugbetaling mogelijk
BesteIk bestelde op 11/06/23 de parfum “hugo boss bottled” op de site “originele parfums”. Ik ontving echter het verkeerde product. Toen ik het bedrijf hierover contacteerde kreeg ik deze mail terug:“ Beste klant We sluiten de winkel, dus je bestelling ontbreekt in onze voorraad. We sturen in plaats daarvan een ander parfum wegens gebrek aan voorraad, dus sturen we een ander product voor dezelfde prijs, we hopen dat je het leuk vindt. We waarderen je begrip.”En dit zonder de mogelijkheid van terugbetaling/retour.Ik vind dit absoluut niet correct dat ik nu betaald heb voor een product dat ik absoluut niet besteld heb.Kunnen jullie mij hier verder bij helpen? Ik heb nog alle mails als bewijs staan indien dit nodig zou zijn.Alvast vriendelijk bedanktJasim Dhibi
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten