Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigering terugbetaling
Heb bij oponeo 4 banden besteld voor een campervan van dicar motorhomes De monteur van dicar belde mij op om te zeggen dat 1 band niet te balanceren valt en dringend een nieuwe band nodig had bij deze heb ik bij oponeo een vijfde band besteld zodat ik mijn camper kon afhalen Na veel telefoons en e mails zijn ze de slechte band komen ophalen om te testen Na 30 dagen krijg ik een e mail van oponeo Die zogezegd niet voor mij bestemd is Daarin staat dat de band wel degelijk een fabricage fout heeft Bij oponeo zeggen ze dat de band goed is en geen recht heb op een terugbetaling De test werd gedaan in polen bij oponeo En die e mail kwam van daar Deze grap is nu al 30 dagen bezig De band die volgens oponeo goed is willen ze ook niet terugnemen omdat deze zogezegd gebruikt is maar deze is niet gebruikt om hij niet te balanceren valt Kunt u mij helpen om een terugbetaling te krijgen het gaat over een bedrag van 230,55 euro
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten