Meest recente klachten

J. V.
30/10/2024

Weigering terugbetaling

Heb bij oponeo 4 banden besteld voor een campervan van dicar motorhomes De monteur van dicar belde mij op om te zeggen dat 1 band niet te balanceren valt en dringend een nieuwe band nodig had bij deze heb ik bij oponeo een vijfde band besteld zodat ik mijn camper kon afhalen Na veel telefoons en e mails zijn ze de slechte band komen ophalen om te testen Na 30 dagen krijg ik een e mail van oponeo Die zogezegd niet voor mij bestemd is Daarin staat dat de band wel degelijk een fabricage fout heeft Bij oponeo zeggen ze dat de band goed is en geen recht heb op een terugbetaling De test werd gedaan in polen bij oponeo En die e mail kwam van daar Deze grap is nu al 30 dagen bezig De band die volgens oponeo goed is willen ze ook niet terugnemen omdat deze zogezegd gebruikt is maar deze is niet gebruikt om hij niet te balanceren valt Kunt u mij helpen om een terugbetaling te krijgen het gaat over een bedrag van 230,55 euro

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform