Heb bij oponeo 4 banden besteld voor een campervan van dicar motorhomes
De monteur van dicar belde mij op om te zeggen dat 1 band niet te balanceren valt en dringend een nieuwe band nodig had bij deze heb ik bij oponeo een vijfde band besteld zodat ik mijn camper kon afhalen
Na veel telefoons en e mails zijn ze de slechte band komen ophalen om te testen
Na 30 dagen krijg ik een e mail van oponeo
Die zogezegd niet voor mij bestemd is
Daarin staat dat de band wel degelijk een fabricage fout heeft
Bij oponeo zeggen ze dat de band goed is en geen recht heb op een terugbetaling
De test werd gedaan in polen bij oponeo
En die e mail kwam van daar
Deze grap is nu al 30 dagen bezig
De band die volgens oponeo goed is willen ze ook niet terugnemen omdat deze zogezegd gebruikt is maar deze is niet gebruikt om hij niet te balanceren valt
Kunt u mij helpen om een terugbetaling te krijgen het gaat over een bedrag van 230,55 euro