Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verdwijning van 70 euro
Eerder dit jaar konden we omwille van ziekte van mijn partner de voorstelling van Pelleas en Melisande niet bijwonen.In de hoop dat de tickets alsnog zouden kunnen verkocht worden hebben we deze bij het boekingskantoor binnen geleverd.Uiteindelijk kon één ticket doorverkocht worden, maar groot was onze verbazing toen bleek dat de verkoop voor ongeveer 70 euro afgeroomd werd.We dienden hiervoor klacht in, maar op onze laatste mail werd gewoon niet meer gereageerd.De opera verklaart deze dienst enkel aan te bieden om klanten van dienst te zijn. Een ticket tweemaal verkopen en de klant een aalmoes geven valt volgens mij niet onder die noemer.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten