Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Annulering vakantie
Beste Wij hebben geboekt bij het blauwmeer van oostappen groep. De ochtend dat we moesten vertrekken kregen we een email dat het zwembad en binnen speeltuin niet open was door personeelsgebrek dus konden we annuleren en ons geld te rug krijgen. Ik heb heel de dag gebeld naar hen zonder antwoord gemaild zonder reactie. We zijn daar gaan vragen in het blauw meer wat er van klopte en alles idd dicht terug naar huis dan maar. Nu beweren ze dat ik de vakantie wel gedaan heb maar ik heb het huisje nog het park vanbinnen gezien! Na 5 emails krijg ik totaal geen reactie meer
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten