Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onderdeel van bestelling ontbreekt
Geachte, ik bestelde op deze webshop een BBQ grillplaat van Arteflame. (totale waarde bestelling 935€)Alles verliep goed en er was een vlotte communicatie tot aan de levering.De BBQ werd geleverd op een pallet, netjes ingepakt.Bij het monteren merkten wij op dat het centrale rooster voor in de bakplaat niet aanwezig was.Ik heb onmiddellijk foto's genomen van de leveringsomvang en een mail gestuurd naar de firma met een duidelijke uitleg wat er ontbrak en wat we geleverd gekregen hadden (met foto's).Sindsdien (sinds 20 juni) heb ik nog geen enkel antwoord gekregen, ondanks dat ik reeds tot 2 maal toe een herinnering heb gestuurd.Deze mail's zijn in het Engels opgesteld vermits Duits schrijven nier evident is voor mij.Tot voor de levering hadden zij echter geen enkel probleem om direct te antwoorden op mails in het Engels opgesteld.Met vriendelijke groetKoen Goossens
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten