Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met bevestigen bestelling
Beste, Ik probeer al 2 weken om een bestelling te plaatsen bij Okaidi Obaibi met kledij voor onze baby van 18 mnd. Dit lukt helaas niet. Telkens ik de bestelling wil bevestigen en de betaalgegevens ingevuld heb en bevestig, word ik teruggestuurd naar het 'Afrekenen' scherm. Ik heb dit reeds gemeld bij de klantendienst, maar ze geloven mij niet omdat andere klanten dit probleem nog niet gemeld hebben. Ik heb ze dan nog video's gestuurd van het proces dat ik online volg (zelfs incl. bankkaartgegevens invullen) maar ik krijg geen reactie meer. Mijn echtgenoot heeft ook op zijn pc geprobeerd om met mijn login gegevens de bestelling te bevestigen/betalen, maar hij ervaart hetzelfde probleem. Ervoor heb ik wel al bestellingen kunnen plaatsen. Nu het solden zijn en alles veel duurder wordt, wil ik natuurlijk de solden niet missen. Doordat ik niet geholpen werd, zijn er artikels niet meer beschikbaar in de gewenste maat. Zouden jullie mij kunnen helpen aub? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Silvie Vancompernolle - De Block
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten