Beste klant,Naar aanleiding van u aanvraag in verband met een klacht Probleem met bevestigen bestelling van Mevr. De Block Silvie, sturen wij u deze mail.We hebben uw klacht naar ons hoofdkantoor gestuurd en dit was hun antwoord Bonjour,Je vois trois tentatives de commandes le 21/12.Les deux premires 7705298 et 7705406 sont au statut "Authentification demand", ce qui indique que la cliente n'a pas eu accs la page d'authentification ou n'a pas reu le code de scurit de sa banque par sms. Dans ces deux cas, l'authentification est gres par l'tablissement bancaire de la cliente.La troisime commande 7708486, le statut Hipay est "Refus". Nous pouvons voir que la cliente est bien authentifie mais que la banque refus le paiement.De plus sur les trois tentatives, nous avons une carte bancaire Visa, donc notre site ne refuse pas de type de carte. Depuis ces trois tentatives nous n'en voyons pas d'autre, de plus je ne constate pas de contacte de la cliente aprs le 21/12 dans easyware. Je te jois toutes les captures d'cran.De notre ct il n'y a rien vrifier, tout est d un problme avec votre banque.Goedendag,Ik zie drie bestelpogingen op 21/12.De eerste twee bestelling 7705298 en 7705406 hebben de status "Authenticatie aangevraagd", wat aangeeft dat de klant geen toegang had tot de authenticatiepagina of de beveiligingscode van haar bank niet per sms heeft ontvangen. In deze twee gevallen wordt de authenticatie beheerd door de bank van de klant.De derde bestelling 7708486, Bank Okadi, de Hipay-status is "Geweigerd". We zien dat de klant goed geauthenticeerd is maar dat de bank de betaling heeft geweigerd.Bovendien hebben we bij de drie pogingen een Visa-bankkaart, dus onze site weigert geen enkele kaart. Sinds deze drie pogingen hebben we geen andere meer gezien, bovendien zie ik geen contact van de klant na 21/12 in easyware. Ik voeg alle screenshots toe.Er valt aan onze kant niets te controleren, alles is te wijten aan een probleem met haar bank.Wij hopen u zo van dienst te zijn geweest.Onze medewerkers van de klantenservice staan u graag te woord mocht u nog vragen hebben,neem contact op met ons nieuwe OKAIDI HOOFDKANTOOR.Tel 0033 0 969 39 23 90Met vriendelijke groet,Arais, Klantenservice OkadiCe message contient les pièces jointes suivantes Bank okaidi foto 1.PNGBank okaidi foto 2.PNGBank okaidi foto 3.PNGBank okaidi foto 4.PNGBank okaidi foto 5.PNGBank okaidi foto 6.PNGBank okaidi foto 7.PNGBank okaidi foto 8.PNGCliquer ici pour télécharger les pièces jointes.Uw mening telt!Morgen ontvangst u van ons een enqute over onze klantenservice.Mogen wij u daarom vriendelijk vragen deze online enqute in te vullen en te verzenden?Op deze manier kunnen wij onze service blijven verbeteren en aanpassen naar uw wensen.Alvast bedankt voor uw deelname en uw feedback!Tot binnenkort, in uw winkel of op www.okaidi.com