Terug

Probleem met bevestigen bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Okaïdi Obaïbi

03/01/2023

Beste, Ik probeer al 2 weken om een bestelling te plaatsen bij Okaidi Obaibi met kledij voor onze baby van 18 mnd. Dit lukt helaas niet. Telkens ik de bestelling wil bevestigen en de betaalgegevens ingevuld heb en bevestig, word ik teruggestuurd naar het 'Afrekenen' scherm. Ik heb dit reeds gemeld bij de klantendienst, maar ze geloven mij niet omdat andere klanten dit probleem nog niet gemeld hebben. Ik heb ze dan nog video's gestuurd van het proces dat ik online volg (zelfs incl. bankkaartgegevens invullen) maar ik krijg geen reactie meer. Mijn echtgenoot heeft ook op zijn pc geprobeerd om met mijn login gegevens de bestelling te bevestigen/betalen, maar hij ervaart hetzelfde probleem. Ervoor heb ik wel al bestellingen kunnen plaatsen. Nu het solden zijn en alles veel duurder wordt, wil ik natuurlijk de solden niet missen. Doordat ik niet geholpen werd, zijn er artikels niet meer beschikbaar in de gewenste maat. Zouden jullie mij kunnen helpen aub? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Silvie Vancompernolle - De Block

Berichten (4)

Okaïdi Obaïbi

Naar: S. V.

04/01/2023

Beste klant,Naar aanleiding van u aanvraag in verband met een klacht Probleem met bevestigen bestelling van Mevr. De Block Silvie, sturen wij u deze mail.We hebben uw klacht naar ons hoofdkantoor gestuurd en dit was hun antwoord Bonjour,Je vois trois tentatives de commandes le 21/12.Les deux premires 7705298 et 7705406 sont au statut "Authentification demand", ce qui indique que la cliente n'a pas eu accs la page d'authentification ou n'a pas reu le code de scurit de sa banque par sms. Dans ces deux cas, l'authentification est gres par l'tablissement bancaire de la cliente.La troisime commande 7708486, le statut Hipay est "Refus". Nous pouvons voir que la cliente est bien authentifie mais que la banque refus le paiement.De plus sur les trois tentatives, nous avons une carte bancaire Visa, donc notre site ne refuse pas de type de carte. Depuis ces trois tentatives nous n'en voyons pas d'autre, de plus je ne constate pas de contacte de la cliente aprs le 21/12 dans easyware. Je te jois toutes les captures d'cran.De notre ct il n'y a rien vrifier, tout est d un problme avec votre banque.Goedendag,Ik zie drie bestelpogingen op 21/12.De eerste twee bestelling 7705298 en 7705406 hebben de status "Authenticatie aangevraagd", wat aangeeft dat de klant geen toegang had tot de authenticatiepagina of de beveiligingscode van haar bank niet per sms heeft ontvangen. In deze twee gevallen wordt de authenticatie beheerd door de bank van de klant.De derde bestelling 7708486, Bank Okadi, de Hipay-status is "Geweigerd". We zien dat de klant goed geauthenticeerd is maar dat de bank de betaling heeft geweigerd.Bovendien hebben we bij de drie pogingen een Visa-bankkaart, dus onze site weigert geen enkele kaart. Sinds deze drie pogingen hebben we geen andere meer gezien, bovendien zie ik geen contact van de klant na 21/12 in easyware. Ik voeg alle screenshots toe.Er valt aan onze kant niets te controleren, alles is te wijten aan een probleem met haar bank.Wij hopen u zo van dienst te zijn geweest.Onze medewerkers van de klantenservice staan u graag te woord mocht u nog vragen hebben,neem contact op met ons nieuwe OKAIDI HOOFDKANTOOR.Tel 0033 0 969 39 23 90Met vriendelijke groet,Arais, Klantenservice OkadiCe message contient les pièces jointes suivantes Bank okaidi foto 1.PNGBank okaidi foto 2.PNGBank okaidi foto 3.PNGBank okaidi foto 4.PNGBank okaidi foto 5.PNGBank okaidi foto 6.PNGBank okaidi foto 7.PNGBank okaidi foto 8.PNGCliquer ici pour télécharger les pièces jointes.Uw mening telt!Morgen ontvangst u van ons een enqute over onze klantenservice.Mogen wij u daarom vriendelijk vragen deze online enqute in te vullen en te verzenden?Op deze manier kunnen wij onze service blijven verbeteren en aanpassen naar uw wensen.Alvast bedankt voor uw deelname en uw feedback!Tot binnenkort, in uw winkel of op www.okaidi.com

S. V.

Naar: Okaïdi Obaïbi

04/01/2023

Beste Arais, De 3 bestellingen die u vernoemt werden geannuleerd door uzelf nadat ik jullie een mail gestuurd had.Ik had op 21/12/2022 een bestelling geplaatst én betaald via Bancontact (en bevestiging van betaling ontvangen van de bank) maar kreeg geen bestelbevestiging en zag die ook niet onder 'Bestellingen' op jullie website. Daarna heb ik nog 2 zelfde bestellingen geplaatst met hetzelfde probleem. Gezien ik geen bestelbevestiging kreeg, heb ik jullie dan gecontacteerd met de vraag om te checken of er bestellingen doorgekomen waren en zo ja, 2 ervan te annuleren en 1 ervan actief te houden en te leveren. Alle 3 de bestellingen werden door u geannuleerd. Op 22/12 om 21u11 heb ik jullie nog een mail gestuurd met de melding dat ik er niet meer in slaagde om een bestelling te plaatsen met video's bij van het bestelproces. Daar heb ik geen reactie meer op ontvangen van jullie. Tussen 23/12 en 03/01/2023 heb ik meerdere malen geprobeerd om een bestelling te kunnen plaatsen maar als ik de betaling wil bevestigen word ik iedere keer naar het 'Afrekenen' scherm teruggestuurd. Dit is ook het geval als mijn echtgenoot de bestelling probeert af te ronden (met verschillende betaalmethodes zoals door u aangeraden).Mijn klacht gaat dus niet meer over de bestelnummers waarover u spreekt, maar over het feit dat jullie systeem ons belet om een nieuwe bestelling te plaatsen. (zoals ik ook meld in mijn mail van 22/12).Met vriendelijke groeten,Silvie Vancompernolle-De Block

Okaïdi Obaïbi

Naar: S. V.

04/01/2023

Beste klant,Naar aanleiding van u aanvraag in verband met een klacht Probleem met bevestigen bestelling van Mevr. De Block Silvie, sturen wij u deze mail.Helaas kunnen wij uw vragen niet meer beantwoorden aangezien wij klantenservice zijn, neem hiervoor contact op met ons hoofdkantoor. OKAIDI HOOFDKANTOOR.Tel 0033 0 969 39 23 90Met vriendelijke groet,Arais, Klantenservice OkadiUw mening telt!Morgen ontvangst u van ons een enqute over onze klantenservice.Mogen wij u daarom vriendelijk vragen deze online enqute in te vullen en te verzenden?Op deze manier kunnen wij onze service blijven verbeteren en aanpassen naar uw wensen.Alvast bedankt voor uw deelname en uw feedback!Tot binnenkort, in uw winkel of op www.okaidi.com

S. V.

Naar: Okaïdi Obaïbi

04/01/2023

Beste Arais, Dit is wel schandalig. De klantenservice is er nl. om de klanten vooruit te helpen en nu moet ik zelf contact opnemen met het hoofdkantoor? Mijn echtgenoot heeft nu een nieuw account gecreëerd met de producten die ik in mijn winkelmandje gezet had. De betaling is zonder probleem verlopen (bestelling 7758453) en hij heeft nochtans dezelfde kaart gebruikt die ik ook meerdere keren probeerde te gebruiken om te betalen met mijn account. Er is dus niets mis met onze kaarten, maar wel met mijn account. Ik vraag u met aandrang om uw IT-dienst mijn account te laten nakijken ofwel vraag ik Test Aankoop om tussen te komen met één van hun advocaten. Het is niet aan de klant om contact op te nemen met een hoofdkantoor en/of een IT-dienst. Daar is een klantendienst voor.Mvg, Silvie Vancompernolle


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform