Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Pakket voldoed niet aan de richtlijnen komt niet bij me aan en ik krijg mijn centen ook niet terug
Beste,Ik bestelde een kind(peuter)bed met een lade voor onder het bed, de lade is appart toegekomen en woog al 27kg (heb dit pakket gesloten gelaten tot ik het bed ook aankrijg), het bed komt niet aan ik kreeg een melding van Dpd in de app van Dpd dat het pakket “Niet voldoed aan de richtlijnen dit pakket word vastgehouden” ik mailde dit door naar de winkel en zij beantwoorden mij met dit “Good day,Thank you for your feedback. You can track the delivery by the number:DPD [ 01145036428327 ]DPD [ 01145036428328 ]With kind regardsMarina JanowitschServiceTeam” Zij geven geen antwoorden nog oplossingen ik zou het pakket moeten terug sturen want na dat mailtje vragen ze een retourticket maar ik kan toch niets terug sturen als ze het niet leveren bij mij… dpd valt ook niet te bereiken dus ik weet nu niet meer wat ik nog moet of kan doen ik heb geen bed en geen 400€ terug zo kan dat toch niet in zijn werk gaan…als het bedje niet geleverd kan worden prima kan zo zijn maar dan wil ik mijn centen wel terug
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten