Terug

Pakket voldoed niet aan de richtlijnen komt niet bij me aan en ik krijg mijn centen ook niet terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Ok-Living

21/03/2023

Beste,Ik bestelde een kind(peuter)bed met een lade voor onder het bed, de lade is appart toegekomen en woog al 27kg (heb dit pakket gesloten gelaten tot ik het bed ook aankrijg), het bed komt niet aan ik kreeg een melding van Dpd in de app van Dpd dat het pakket “Niet voldoed aan de richtlijnen dit pakket word vastgehouden” ik mailde dit door naar de winkel en zij beantwoorden mij met dit “Good day,Thank you for your feedback. You can track the delivery by the number:DPD [ 01145036428327 ]DPD [ 01145036428328 ]With kind regardsMarina JanowitschServiceTeam” Zij geven geen antwoorden nog oplossingen ik zou het pakket moeten terug sturen want na dat mailtje vragen ze een retourticket maar ik kan toch niets terug sturen als ze het niet leveren bij mij… dpd valt ook niet te bereiken dus ik weet nu niet meer wat ik nog moet of kan doen ik heb geen bed en geen 400€ terug zo kan dat toch niet in zijn werk gaan…als het bedje niet geleverd kan worden prima kan zo zijn maar dan wil ik mijn centen wel terug


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform