Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Plaatsing nieuwe beglazing ramen
BesteIk ben helaas niet te spreken over de plaatsing van nieuwe beglazing van Vermeulen/Odera.Na 2 maand te wachten op de offerte en ik vrijwel onmiddelijk mijn akkoord had gegeven kwam de definitieve opmeting.Meer dan een uur te laat kwamen 2 mannen van Odera opmeten. Tot daar en toe...Na de opmeting en mijn overschrijving van het voorschot kwamen ze vrij snel plaatsen. Al snel bleek dat er roosters te weinig waren en dat de ramen met roosters verkeerd waren opgemeten . De roosters waren ook te groot en werden verkleind in het depot. Resultaat ? Nadien was er 1 zelf te klein.... 6 van de 10 ramen zijn tot op heden nog steeds onafgewerkt. Aangezien ikzelf niet aanwezig was bij de plaatsing kon ik ook niet onmiddelijk controleren.Bij thuiskomst zag ik al snel dat de verstorven, vuile en daardoor ook niet 100 procent waterdichte dichtingen en siliconen niet waren vervangen en er dichtingen en siliconen waren beschadigd door het los proberen wringen met een platte schroevendraaier. Dit kan ook niet anders als je de dichtingen niet vervangt. Geen wrok dus naar de plaatsers toe! Niet volgens de regels van de kunst dus. Aangezien ze toch nog terug moesten komen maakte ik me weinig zorgen. Tot een bevriende aannemer zei dat dit echt niet kon heb ik toch de vraag gesteld aan Odera. Reactie was dat dit niet inbegrepen was en dat nieuwe rubbers plaatsen ook niet kon aangezien het geen ramen waren van bij Vermeulen???Dan zou je toch verwachten dat er op zijn minst mee gezocht wordt naar een oplossing? Met een beetje zoekwerk moeten deze dichtingen toch te vinden zijn? Ook werd er gesuggereerd dat het mijn taak was voor aan te geven dat de dichtingen moesten vervangen worden. Aangezien ik geen ramen en deuren specialist ben had ik wel gedacht dat ze kwalitatief werk zouden afleveren en de rubbers zouden vervangen... Of op zijn minst dit zelf aanhalen bij de opmeting. Ook bij online opzoekingswerk staat er duidelijk dat de siliconen en dichtingen vervangen moeten worden. . Toen er een afspraak werd gemaakt voor de rest van de beglazing te plaatsen meldde ik dat er eerst een oplossing moest worden gezocht zodat er geen dubbel werk moet gebeuren en er geen kostbare tijd voor henzelf verloren gaat. Hun oplossing was de rubbers verwijderen zijn en opspuiten. Hiervoor zou een nieuwe offerte voor worden gemaakt maar 5 weken later nog steeds geen enkele verdere communicatie en mails worden ook niet meer beantwoord.Als ik hiervoor meer zou moeten betalen dan had ik beter voor een andere firma gekozen want appels met peren vergelijken is onmogelijk... Offerte is dan ook heel erg onvolledig maar aangezien ik al samen werkte met deze firma was het vertrouwen groot. Maar dit is al zeker geen kwalitatief werk afleveren.Bijgevoegde foto's zijn van de 'afgewerkte' beglazing.Oplossing: vervangen alle dichtingen en beschadigde silicone tegen een eventuele kleine meerprijs.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten