Meest recente klachten

J. B.
22/08/2024

Geen terugbetaling voorschot door faillissement leverancier

Geachte mevrouw/heer, Op 17 februari 2023 bestelden wij een nieuwe hoes voor onze topper matras die we 2 jaar eerder in jullie winkel kochten. Voor deze hoes moesten we een voorschot van 108,5 euro betalen zodat de bestelling kon doorgegeven worden aan de leverancier. Na meerdere herinnering e-mails van mij en heel weinig communicatie van jullie kant vroeg ik op 11 juli 2023 of de bestelling kon geanulleerd worden. Na terug enkele onbeantwoorde mails, kreeg ik op 14 augustus de bevestiging dat terugbetaling mogelijk was maar dat de leverancier ondertussen failliet is gegaan. Enkele maanden (en heel wat mails langs mijn kant - zonder antwoord) kreeg ik in september telefoon van jullie dienst administratie dat de terugbetalingen pas in januari zullen kunnen gebeuren en ik dus niet hoefde te blijven e-mailen naar status updates. In januari 2024 mailde ik alweer naar jullie (ondertussen al 5 keer) en ik heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik probeerde ook al meermaals te bellen naar de winkel, de dienst na verkoop en administratie maar kreeg niemand aan de lijn. Nu de winkel gesloten is weet ik niet waar ik nu nog terecht kan. Ik zou graag mijn geld terug krijgen, ik heb hier lang en vaak achter gevraagd en vaak het antwoord gekregen dat jullie 'er mee bezig zijn' maar tot op heden heb ik mijn geld nog altijd niet terug gezien. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Jolien Baele

Afgesloten
J. C.
13/06/2024

Annulatie aankoop

Geachte mevrouw/heer, Op 29/01/2024 kocht ik een zetel in uw winkel en betaalde ik een voorschot van €596. Aangezien er geen levering is gebeurd, beschouw ik de overeenkomst hierbij als ontbonden. Ik verzoek u derhalve om het door ons betaalde voorschot van €596 binnen de 14 dagen terug te storten op mijn rekening nummer. Mvg Jolien Callaerts

Afgesloten
K. K.
17/05/2024

Bestelde zetel word niet geleverd wegens faillissement

Beste, ik bestelde begin januari een hoeksalon bij O&O trendy wonen. Deze zou binnen de 3à4 maanden geleverd worden. Na de 3maanden ben ik mails beginnen sturen met de vraag of er al een idee was van levering omdat mijn huidige salon toen verkocht ging worden. Geen reactie op mails. Begin mei heb ik gedurende twee weken dagelijks meermaals gebeld en kreeg nooit iemand aan de telefoon. Op maandag 13mei ben ik naar de winkel gereden en stond ik vol verwondering voor gesloten deuren wegens Faillissement. De curator gemaild en te horen gekregen dat mijn zetel nergens te vinden is dus de bestelling is nooit doorgegeven. Wel al een voorschot betaald. Ik ben een alleenstaande mama van twee kinderen, ik doe 2jobs en heb lang gespaard om een nieuwe zetel te kopen. Ondertussen is mijn zetel verkocht en zit ik hier al een maand zonder zetel met twee kinderen.Nu kan ik gaan bieden op mijn eigen zetel (showroommodel) zonder mijn al betaalde voorschot te kunnen recupereren hierin . Ik wil mijn voorschot (359euro) terug plus compensatie omdat ik nu zonder salon zit en dus opzoek moet naar een ander salon. of de showroom zetel kunnen kopen aan een zeer voordelige korting (startbod van de veiling) zodat we toch onze zetel kunnen hebben. Hopelijk komt hier nog iets uit want mijn kindjes keken zo uit naar een nieuwe grotere zetel.

Afgesloten
E. L.
29/04/2024

Besteld meubel niet ontvangen

Beste, op 08.10.2023 bestelden wij bij O&O een zetel en een kleerkast. Op de bon staat streefdatum 8-10 weken dus half december. Uiteindelijk hebben we de zetel in februari ontvangen, maar tot op vandaag nog steeds niets over de bestelde kleerkast. Al meermaals contact gezocht en uiteindelijk langs geweest, 6 maand na aankoopdatum nog steeds niets.

Afgesloten
S. W.
24/04/2024

zetel nog niet terug na herstelling

ik heb een salon gekocht bij o&o die bleek defekt te zijn na lang aandringen hebben ze die komen halen maar nog steeds niet terug gebracht en nu blijkbaar failliet

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform