Geachte mevrouw/heer,
Op 17 februari 2023 bestelden wij een nieuwe hoes voor onze topper matras die we 2 jaar eerder in jullie winkel kochten. Voor deze hoes moesten we een voorschot van 108,5 euro betalen zodat de bestelling kon doorgegeven worden aan de leverancier.
Na meerdere herinnering e-mails van mij en heel weinig communicatie van jullie kant vroeg ik op 11 juli 2023 of de bestelling kon geanulleerd worden. Na terug enkele onbeantwoorde mails, kreeg ik op 14 augustus de bevestiging dat terugbetaling mogelijk was maar dat de leverancier ondertussen failliet is gegaan. Enkele maanden (en heel wat mails langs mijn kant - zonder antwoord) kreeg ik in september telefoon van jullie dienst administratie dat de terugbetalingen pas in januari zullen kunnen gebeuren en ik dus niet hoefde te blijven e-mailen naar status updates.
In januari 2024 mailde ik alweer naar jullie (ondertussen al 5 keer) en ik heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik probeerde ook al meermaals te bellen naar de winkel, de dienst na verkoop en administratie maar kreeg niemand aan de lijn. Nu de winkel gesloten is weet ik niet waar ik nu nog terecht kan. Ik zou graag mijn geld terug krijgen, ik heb hier lang en vaak achter gevraagd en vaak het antwoord gekregen dat jullie 'er mee bezig zijn' maar tot op heden heb ik mijn geld nog altijd niet terug gezien. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening.
Met vriendelijke groet,
Jolien Baele