Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Garantie binnen twee jaar niet verleend
Ik maakte aanspraak op reparatie omdat de computer binnen twee jaar kapot ging. Het werd afgewezen, omdat ik de computer gerest had met behulp van de CMOS functie. Precies zoals het in het boekje staat. Daarmee zou ik de stroing zelf veroorzaakt hebben. Verder beweerde de verkoper dat alleen binnen zes maanden er aanspraak is op garantie. Na zes maanden moet ik bewijzen dat het een fabricagefout is. Ook al is de termijn van 2 jaar nog niet bereikt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten