Meest recente klachten

J. N.
23/04/2020

Ongewild product na 1 klik bestelt

Beste, Ik zat informatie te zoeken over een product op de website en omdat ik hard bibber het ik één knop aangetikt en kreeg onmiddellijk de reactie dat het bestelt, terwijl ik dit product helemaal niet wil. Eenmaal het product aangekomen was aan mijn deur zat er geen factuur in de verpakking en had ik dus ook geen idee hoe ik dit product kon terugsturen. Ik had een email gestuurd naar het bedrijf en kreeg de melding dat de termijn verstreken was om terug te sturen, en dat ik een bedrag van €77 moet betalen voor een product dat ik nooit zou gebruiken. Intussen is het bedrag opgelopen omdat ze het doorgestuurd hadden naar een incassobureau (ABC Incasso B.V.).

Opgelost
K. B.
9/08/2019

Problemen met annuleren bestelling

Beste, Ik bestelde een produkt van de firma Nutrifoodz online, maar binnen het uur had ik bepaald recensies gelezen waardoor ik mijn bestelling geannuleerd heb binnen het uur. Terwijl op de website staat dat je 24u tijd hebt. Heb dit via mail gedaan zoals ook op hun website vermeld staat. Hierna heb ik geen antwoord meer gekregen, zelfs tijdens de chatsessie werd er niet op mijn vraag gereageerd. Bijgevolg dat ik nu een factuur krijg voor iets wat ik geannuleerd heb. En ze zijn totaal onbereikbaar of negeren mijn aanvraag, terwijl voor te bestellen alles wel soepel gaat. Graag hulp hierbij aub mvg Kenneth Brossé

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform