Terug

Problemen met annuleren bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Nutrifoodz

09/08/2019

Beste, Ik bestelde een produkt van de firma Nutrifoodz online, maar binnen het uur had ik bepaald recensies gelezen waardoor ik mijn bestelling geannuleerd heb binnen het uur. Terwijl op de website staat dat je 24u tijd hebt. Heb dit via mail gedaan zoals ook op hun website vermeld staat. Hierna heb ik geen antwoord meer gekregen, zelfs tijdens de chatsessie werd er niet op mijn vraag gereageerd. Bijgevolg dat ik nu een factuur krijg voor iets wat ik geannuleerd heb. En ze zijn totaal onbereikbaar of negeren mijn aanvraag, terwijl voor te bestellen alles wel soepel gaat. Graag hulp hierbij aub mvg Kenneth Brossé

Berichten (1)

K. B.

Naar: Nutrifoodz

24/08/2019

Onlangs een mail gekregen met excuses en begrip en de annulering van de factuur. Waarvoor dank. Maar deze week een mail gekregen met een herinnering van openstaande factuur en 10€ kosten bij. Terwijl het 2 weken geleden was opgelost. Ik weet niet hoe de communicatie daar verloopt. Heb een mail terug gestuurd maar tot op heden nog geen reactie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform