Terug

Ongewild product na 1 klik bestelt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: Nutrifoodz

23/04/2020

Beste, Ik zat informatie te zoeken over een product op de website en omdat ik hard bibber het ik één knop aangetikt en kreeg onmiddellijk de reactie dat het bestelt, terwijl ik dit product helemaal niet wil. Eenmaal het product aangekomen was aan mijn deur zat er geen factuur in de verpakking en had ik dus ook geen idee hoe ik dit product kon terugsturen. Ik had een email gestuurd naar het bedrijf en kreeg de melding dat de termijn verstreken was om terug te sturen, en dat ik een bedrag van €77 moet betalen voor een product dat ik nooit zou gebruiken. Intussen is het bedrag opgelopen omdat ze het doorgestuurd hadden naar een incassobureau (ABC Incasso B.V.).

Berichten (1)

Nutrifoodz

Naar: J. N.

24/04/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform