Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Steakmessen, onbruikbaar na 1 week
Beste, Op 25/5 bestelden we bij U 200 steakmessen omdat we in het verleden steeds uiterst tevreden waren van uw producten. We ontvingen ze op 30/5 en begonnen ze te gebruiken op 31/5. U vindt de factuur als bijlage. Na een week gebruik in ons restaurant (waar we dagelijks ongeveer 35 van de messen gebruiken 1x per dag voor de lunch) stellen we vast dat de messen beginnen te oxideren (laag komt los) en we ze dus niet langer kunnen gebruiken. Na contact met de klantendienst werden steeds de zelfde argumenten herhaald en onze deskundigheid in twijfel getrokken en gewoon gezegd dat wij niet kunnen afwassen. (Wij hielden ons aan wat zij voorstelden, probeerden de remedies dei zij voorstelden) er was geen bereidheid tot enige tegemoetkoming. Wijzelf hebben verschillende mensen aangesproken (leverancier afwasmiddel, specialisten) die ons allen bevestigden dat de mensen van slechte kwaliteit waren. Bij Nisbets krijgen wij geen antwoord meer waardoor we contact opnemen met test aankoop om alsnog een compensatie te krijgen voor deze slechte, minderwaardige messen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten