Beste, Op 25/5 bestelden we bij U 200 steakmessen omdat we in het verleden steeds uiterst tevreden waren van uw producten. We ontvingen ze op 30/5 en begonnen ze te gebruiken op 31/5. U vindt de factuur als bijlage. Na een week gebruik in ons restaurant (waar we dagelijks ongeveer 35 van de messen gebruiken 1x per dag voor de lunch) stellen we vast dat de messen beginnen te oxideren (laag komt los) en we ze dus niet langer kunnen gebruiken. Na contact met de klantendienst werden steeds de zelfde argumenten herhaald en onze deskundigheid in twijfel getrokken en gewoon gezegd dat wij niet kunnen afwassen. (Wij hielden ons aan wat zij voorstelden, probeerden de remedies dei zij voorstelden) er was geen bereidheid tot enige tegemoetkoming. Wijzelf hebben verschillende mensen aangesproken (leverancier afwasmiddel, specialisten) die ons allen bevestigden dat de mensen van slechte kwaliteit waren. Bij Nisbets krijgen wij geen antwoord meer waardoor we contact opnemen met test aankoop om alsnog een compensatie te krijgen voor deze slechte, minderwaardige messen.