Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
geldigheidsduur
Geachte Heer, Mevrouw, 6 juni 2023 heb ik vastgesteld dat mijn cadeaukaart verlopen was op 27 05 2023 het totaal bedrag van de cadeau bedroeg 100 euro en de kaart werd dus nog niet gebruikt. er staat geen vervaldatum op de kaart vermeld.zowel de aankoper als de begunstigde waren niet op de hoogte van de geldigheidsduur en hebben dus ook nooit op geen enkele wijze met akkoord gegaan (al zeker niet schriftelijk) . ik eis terugbetaling of verlenging van de 100 euro
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten