Beste,We nemen vandaag kennis van uw klacht. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen.Allereerst betreuren wij het dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad. De tevredenheid van onze klanten en bezoekers is essentieel voor Ninia Shopping.De cadeaukaart is een aankoopterminal waarbij de geldigheid van de cadeaukaart niet direct op de kaart kan worden aangegeven. We vragen onze klanten om dit te noteren en hun aankoopbewijs te bewaren om door te geven aan de persoon die de kaart ontvangt.Het kaartsaldo en de geldigheidsdatum kunnen op elk moment worden gecontroleerd op ninia.giftify.me of via een QR Code die staan aangegeven op de achterkant van de kaart.We hebben echter gemerkt dat dit tot misverstanden kan leiden en dat de communicatie over de geldigheid van de cadeaukaart niet ideaal is. We zullen aan dit punt werken voor onze volgende productierun.In de tussentijd bieden we Mevrouw Van Grimberghen graag een nieuwe cadeaubon van Eur100,00 aan.Mevrouw Van Grimberghem kan rechtstreeks contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres:valerie.couchant@agrealestate.euMet vriendelijke groetValérie CouchantEvent Partnership Manager - RetailAG Real EstateAvenue des Arts, 581000 BrusselsBelgiumTel (+32) 2 609 66 12Gsm (+32) 477 98 48 18valerie.couchant@agrealestate.euwww.agrealestate.eu