Meest recente klachten

D. C.
3/01/2025

Upgrade NHC1 naar NHC2

Beste, een hele tijd geleden had ik een upgrade aangevraagd bij Niko om van NHC1 naar NHC2 te gaan. Mijn installatie is van 2015 maar toch werden er al snel geen updates meer gemaakt voor NHC1, ik kan zelfs geen software meer installeren op mijn laptop om mijn huidige installatie te veranderen. Via Niko support deden ze mij een aanbod om mijn huidige installatie om te ruilen mits bijbetaling (+/- 520€ ex btw voor hardware en software te veranderen). Goed van hun maar ik had op dat moment geen geld om het door te laten gaan. Ondertussen heb ik genoeg geld aan de kant gehouden om de upgrade door te laten gaan en heb ik opnieuw een mail gestuurd naar Niko support om groen licht te geven. Hierop kreeg ik een antwoord dat de omruilactie niet meer geldig is waardoor de upgrade nog een stuk duurder is! Ik heb meer en meer spijt dat ik voor NHC heb gekozen maar ik kan niet anders dan er nu mee verder gaan.

Afgesloten
B. T.
6/04/2020

Software probleem

Beste, in November kocht ikmij de Niko Videofoon met mogelijkheid om via je GSM te zien wie er aan je deur staat. (https://www.niko.eu/nl-be/producten/deurcommunicatie/digitale-oplossingen/videokit-2-draads-met-toegangscontrolemodule-videobinnen-en-buitenpost-productmodel-niko-65aa624b-007c-5e06-8224-a11f834d7233) Aankoopprijs :700 Euro. SInds januaru werkt de app op de GSM niet meer wegens een android softwareupdate. Na meermaals contact met NIko en een bezoek aan hun op de beurs waarbij steeds een oplossing beloofd werd kreeg ik vandaag opnieuw een mail dat de oplossing waarschijnlijk voor eerste deel van mei zal zijn. Laat nu net de mogelijkheid om op afstand te zien wie er aan de deur staat de reden van aankoop was kan ik mij niet vinden in de manier waarop Niko dit probleem aanpakt. Ik krijg steeds op nieuw het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Van een prouct met naam en een redelijke hoge prijs mag ik, mijninziens, meer verwachten

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform