Terug

Upgrade NHC1 naar NHC2

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

D. C.

Naar: Niko nv

03/01/2025

Beste, een hele tijd geleden had ik een upgrade aangevraagd bij Niko om van NHC1 naar NHC2 te gaan. Mijn installatie is van 2015 maar toch werden er al snel geen updates meer gemaakt voor NHC1, ik kan zelfs geen software meer installeren op mijn laptop om mijn huidige installatie te veranderen. Via Niko support deden ze mij een aanbod om mijn huidige installatie om te ruilen mits bijbetaling (+/- 520€ ex btw voor hardware en software te veranderen). Goed van hun maar ik had op dat moment geen geld om het door te laten gaan. Ondertussen heb ik genoeg geld aan de kant gehouden om de upgrade door te laten gaan en heb ik opnieuw een mail gestuurd naar Niko support om groen licht te geven. Hierop kreeg ik een antwoord dat de omruilactie niet meer geldig is waardoor de upgrade nog een stuk duurder is! Ik heb meer en meer spijt dat ik voor NHC heb gekozen maar ik kan niet anders dan er nu mee verder gaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform